Обрати сторінку

Це чудова можливість для юних дослідників поділитися своїми ідеями, отримати визнання та зробити внесок у наукове обговорення важливих економічних питань. Якщо ти плануєш брати участь у такому конкурсі, важливо ретельно дотримуватися вимог і критеріїв оцінювання, а також обирати тему, яка цікава тобі.

Цьогоріч конкурс проводиться у таких номінаціях:

Як бренди формують споживчі тренди?

Розвиток економіки України в умовах війни.

Соціально-етичний маркетинг компаній в Україні в умовах російської агресії.

Інфлюенс-маркетинг як інструмент впливу на поведінку споживача.

Спеціалізація регіонів України в умовах війни.

Особливості розвитку малого бізнесу в регіонах України.

Ділова репутація як нематеріальний актив фірми.

За і проти податкової реформи в Україні.

Формування моделі циркуляторної економіки в Україні.

Учасниками конкурсу можуть бути учні 9-10 класів закладів загальної середньої освіти і вихованці позашкільної освіти м. Львова та області.

Організаційно-методичне забезпечення конкурсу здійснює КЗ ЛОР «Львівська обласна

Мала академія наук учнівської молоді», Економічний факультет Львівського національного університету ім. Івана Франка й Департамент освіти та науки ЛОДА.

Реєстрація Наказ та положення про проведення обласного заочного конкурсу наукових есе на економічну тематику