Одним із пріоритетних напрямів сучасної системи освіти на сьогодні є формування у дітей і молоді цілісної наукової картини світу і сучасного світогляду. Наукова освіта з раннього віку закладає основи пізнання, стійкого інтересу до життєтворчості, формування цінностей, пошуку особистісної самореалізації. Як реалізує наукову освіту для молодших школярів Національний центр «Мала академія наук України» днями ознайомилися на семінарі-практикумі освітяни Львівської обласної Малої академії наук, які мають і власний досвід роботи у цьому напрямі. Головними темами спільного заходу стали:
- досвід організації Київської Дитячої академії «Футурум» (Луїза Кулій, завідувач кабінету експериментальних освітніх методик НЦ «МАНУ»);
- методика дослідницькокого навчання молодших школярів «Футурум» (Ірина Шевченко, методист НЦ «МАНУ»);
- практика проведення занять (викладачі Дитячої академії «Футурум» – Олександр Бондарчук, Тетяна Халявка, Василь Пономаренко, Ірина Шевченко).
Зустріч пройшла у форматі активного діалогу. Директор Львівської МАН Іванна Бородчук розповіла про вектори діяльності роботи з дітьми середнього шкільного віку, що є актуально і затребовано для малих академій. Модерувала захід – Світлана Швець, методист НЦ «МАНУ». Педагоги спільно ділилися інструментами для пізнавальних активностей учнів. Було багато непростих питань і пошуків вирішення. А висновок визрів однозначний – проблеми цікавіше і корисніше вирішувати разом. Ще й краще – під час виїзних семінарів, коли зможуть бути залучені й маленькі учасники освітнього процесу.
«Будьте самі шукачами, дослідниками. Якщо не буде вогника у вас, вам ніколи не запалити його в інших», – говорив Василь Сухомлинський. Неймовірно приємна зустріч відбулася між колегами львів’янами і киянами, яка дала для всіх як енергію і наснагу, так сердечне тепло і підтримку. Тому що разом – ми сила! А цікава діяльність і діти – це життя!
Ірина Шевченко